INTREBARI DESPRE PRODUSE SI COMENZI:
_____________________________________________________________
- Cum pot cauta un anumit produs in magazinul online?
Pentru a cauta un produs, va rugam sa folositi modulul de cautare existent in partea de sus a site-ului. Introduceti informatiile cautate, iar daca acestea se regasesc pe site, vi se va afisa o lista a rezultatelor compatibile.
- Cum procedez daca doresc ca livrarea sa se faca la o alta adresa decat cea specificata in contul meu de client?
In aceasta situatie, in cadrul procesului de comanda, veti avea optiunea sa introduceti informatiile corespunzatoare adresei de livrare dorite.
- Exista posibilitatea cumularii mai multor comenzi?
Din pacate nu putem cumula mai multe comenzi. Putem doar sa anulam una din ele sau pe ambele si sa va plasam o comanda noua, care sa contina toate produsele dorite. In acest caz va rugam sa ne contactati cat mai curand posibil prin acest formular de contact: Click aici
- Cum pot anula o comanda?
Dupa ce plasati o comanda pe site, automat se trimite un SMS cat si un EMAIL cu detaliile acelei comenzi, incluzand si un link prin care puteti urmari evolutia acelei comenzi. Dupa ce accesati acel link, veti regasi in acea pagina si un buton denumit "anulare comanda" pe care da-l accesati veti putea anula comanda respectiva. Daca nu regasiti acel buton, atunci cel mai probabil comanda este deja procesata si nu se mai poate anula.
Daca nu va descurcati sau daca doriti sa va oferim noi asistenta, ne puteti contacta usor prin acest formular: Click aici!
- Care sunt modalitatile de plata?
Plata se poate face doar ramburs, la livrarea coletului de catre firma de curierat.
- Cum pot sa ma asigur ca am plasat cu succes o comanda?
La scurt timp după ce ati finalizat plasarea unei comenzi, veti primi un E-mail si un SMS de confirmare a plasarii acelei cereri de comanda. Daca nu primiti aceste confirmari automate pe macar unul din cele 2 canale de comunicare, atunci cel mai probabil nu ati finalizat comanda si in acest caz va recomandam sa ne contactati accesand pagina: Formular contact
- Ce se intampla daca nu sunt la domiciliu in ziua livrarii?
In general, iti recomandam sa alegi livrarea la adresa locului de munca, in cazul in care in timpul orelor lucratoare nu esti in mod normal acasa. Daca indiferent de adresa aleasa si de motiv, nu sunteti disponibil(a) atunci cand soseste coletul, puteti contacta curierul respectiv pentru a stabili de comun acord o ora sau o zi cand sa se revina cu acel colet catre dvs. O alta posibilitate, este aceea sa ne contactati pe e-mail office@zeforia.ro sau telefonic 0378 119 908 (Luni - Vineri, 10:00-12:00, 13:00-16:00) si vom rezolva noi situatia, discutand cu cei de la firma de curierat.
- Pot modifica o comanda lansata?
In cazul in care doriti sa modificati o comanda, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact de pe site: Click aici Va rugam sa precizati si ID-ul/Nr. comenzii, pe care il puteti regasi in sectiunea Istoric comenzi sau pe sms/email (din mesajele automate primite din partea noastra)
- Cat dureaza livrarea unei comenzi?
O comanda se livreaza de regula in 1-4 zile lucratoare. Acest termen se calculeaza din momentul plasarii comenzii. Zilele de weekend cat si sarbatorile legale, NU sunt zile lucratoare. Deci, daca ati plasat o comanda in weekend, sa stiti ca numaratoarea incepe in urmatoarea zi lucratoare, respectiv luni (daca nu este sarbatoare legala). Pot aparea si intarzieri in unele cazuri (ex: accidente in anumite zone ale tarii sau diverse probleme tehnice etc.)
- Se pot proba produsele inainte sa le platesc? Ex: "livrare cu verificare"
Nu se pot proba produsele inainte de a fi platite. Dupa ce achitati catre curier contravaloarea acelei comenzi, puteti sa le probati. Daca marimea nu este cea potrivita sau daca produsul nu va este pe plac, il puteti returna catre noi, completand urmatorul formular de retur: Cerere retur
ADMINISTRAREA CONTULUI DE CLIENT:
_______________________________________________________
- Am uitat parola contului. Cum procedez?
In cazul in care nu va amintiti parola contului Dvs., va rugam sa folositi optiunea Recupereaza parola uitata, disponibila in pagina Acces cont sau accesati butonul urmator: Click aici!
- Cum procedez daca doresc sa modific datele din contul meu?
Pentru a modifica datele din contul de client, va rugam sa va autentificati in cont si sa accesati apoi optiunea Actualizare cont, disponibila in sectiunea Contul meu.
- Trebuie sa am cont pentru a putea cumpara?
Pentru a face cumparaturi pe acest site, NU este (neaparat) necesar sa va creati un cont de utilizator. Acesta poate fi creat si dupa ce ati finalizat comanda.
- Pot afla informatii despre comenzile anterioare?
Puteti consulta istoricul comenzilor efectuate pe site, accesand sectiunea Istoric comenzi sau prin accesarea paginii urmatoare: Status comanda
- Unde gasesc factura pentru produsele achizitionate?
In momentul expedierii comenzii din sediul nostru, se trimite automat catre client si un email care contine factura comenzii respective.
Este important ca adresa de email mentionata la comanda respectiva, sa fie trecuta corect. O alta posibilitate de a avea acces la factura comenzii in cauza, este cea prin care accesati pagina Status comanda unde va trebui sa introduceti nr. de telefon sau email-ul folosit in acea comanda, cat si nr. comenzii.
INTREBARI GENERALE:
__________________________________
- Doresc sa achizitionez un produs care nu este pe stoc. Cum procedez?
Pentru mai multe informatii despre disponibilitatea produsului, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact de pe site: Contact
Nu suntem producatori de incaltaminte, ci la randul nostru comandam de la producatori si/sau furnizori de incaltaminte, toate produsele afisate pe site. De aceea, este necesar sa identificam intai produsul dorit de dvs. Ulterior, vom contacta acel furnizor/producator aferent modelului solicitat, pentru a va afla daca vom putea onora si noi comanda catre dvs.
- Aveti un magazin fizic? Se pot proba produsele?
Avem magazine fizice in Galati si Focsani. Produsele comandate online de pe site-ul nostru Zeforia.ro (detinut de firma: BELMOD SRL, J17/384/2015, CUI: RO34282038), pot fi probate doar dupa ce sunt livrare de curier. Gestiunea magazinelor fizice este diferita de cea a site-ului online si multe produse se regasesc doar pe site, nu si in magazine.
- Ce reprezinta contul IBAN?
Fiecare cont curent bancar are disponibil si un cont IBAN (International Bank Account Number) , care este compus din 24 de caractere ( cifre si litere ) ce reprezinta un numar unic de identificare. Prin intermediul acestui cont IBAN, se pot primi bani, de la diverse persoane fizice sau juridice, deci nu vi se pot lua bani din contul dvs. bancar, ci doar sa primiti. Acesta este unicul lui scop. Pe site-ul nostru, este necesar in cazul retururilor, pentru a va putea inapoia suma aferenta comenzii returnate. - Ce trebuie sa fac ca sa nu mai primesc alerte pe email?
In fiecare e-mail cu reclame, primit din partea noastra, veti gasi si un buton pentru dezabonare. Daca nu gasiti acel buton, ne puteti lasa un mesaj pe office@zeforia.ro si va dezabonam noi de la acele reclame.