Nu este nicio problema! Aveti posiblitatea sa returnati acel produs in termen de maxim 14 zile calendaristice de la momentul livrarii catre dvs. (de catre curier) a comenzii respective.
___________________________________________________________________________________________________________________________
In cererea de retur, veti putea selecta produsele pe care doriti sa le returnati, alege metoda de transport catre noi si completa contul IBAN in care veti primi banii aferenti returului. Daca nu aveti un cont IBAN, puteti introduce contul altei persoane in care aveti incredere. Noi vom efectua transferul in contul IBAN specificat in cererea de retur.
____________________________________________________________________________________________________________________________
Despre BANII IN CONT:
Dupa ce primim coletul si il verificam, veti primi in contul bancar in lei/ron*(mentionat in cererea de retur) valoarea produsului returnat** in maxim 3-5 zile din momentul receptionarii coletului la sediul Zeforia.ro (BELMOD SRL, J17/384/2015, CUI: RO34282038)
*IMPORTANT: Transferul banilor catre clienti, il putem efectua DOAR catre un cont bancar in LEI/RON si NU catre alte conturi in euro sau diverse valute. De retinut si ca banii vor aparea pe extrasul dvs. bancar, ca provin de la firma BELMOD SRL , J17/384/2015, CUI: RO34282038
**OPTIUNI RIDICARE/PRELUARE COLET RETUR:
In cererea de retur aveti 2 optiuni prin care coletul poate ajunge la noi si in functie de varianta aleasa vi se scade sau nu, taxa de transport a returului catre noi.
1. Optiunea " Doresc ca Zeforia sa-mi trimita curierul, la adresa de ridicare selectata mai jos "- bifand aceasta optiune, un curier de la Fan Curier, va veni sa va preia coletul si ulterior din valorea in lei a produselor returnate, o sa vi se scada 19 lei , suma ce reprezinta taxa de transport catre noi a coletului respectiv.
2. Optiunea "Doresc sa trimit eu coletul catre Zeforia" se refera la faptul ca dvs. veti trimite coletul catre noi, prin orice firma de curierat doriti (exceptie posta romana) DAR cu conditia sa va achitati dvs. transportul catre noi, direct firmei respective. Sa NU trimiteti cu plata la noi a transportului, pentru ca altfel vom refuza primirea acelui colet.
Prin aceasta ultima optiune, noi nu vom scadea deloc din valoarea in lei a produselor returnate, pentru ca dvs, v-ati achitat taxa de transport pentru retur, direct catre firma de curierat cu care ati trimis coletul la sediul nostru.
De retinut: Daca ati bifat optiunea 1 atunci un curier va veni el singur la adresa respectiva, sa va ridice coletul, de regula in termen de 1-5 zile lucratoare. NU este nevoie sa sunati dvs la acele firme de curierat. Daca dupa ce ati finalizat cererea de retur, VA RAZGANDITI in privinta oricarui aspect, cum ar fi optiunea de transport sau poate nu mai doriti sa faceti returul, (ex. pastrati produsele sau le oferiti altcuiva ) VA RUGAM sa ne contactati in cel mai scurt timp posibil, pentru a va anula cererea de retur , ca ulterior sa faceti una noua, cu optiunea dorita.
IMPORTANT: Optiunea nr. 1 prin care noi oferim clientilor posibilitatea ca coletul sa fie returnat catre noi, prin generare automata a unui ordin de ridicare (in care noi trimitem automat un curier sa preia acel colet) este 100% OPTIONALA si site-ului Zeforia.ro NU i se poate imputa raspunderea, pentru cazurile cand acea firma de curierat, nu onoreaza acel ordin de ridicare.
Dvs, ca si client, puteti opta si pentru optiunea nr. 2, prin care sa va alegeti orice firma de curierat doriti, pentru a trimite acel colet catre noi, unde costul transportului catre noi, va fi suportat integral de dvs. Acest cost NU va fi returnat de catre noi ulterior, pentru ca este datoria dvs ca si client sa va asigurati ca acel colet ajunge la noi, ca ulterior sa va putem procesa returul respectiv.
____________________________________________________________________________________________________________________________
Important: In coletul pe care il trimiteti catre noi, va rugam sa includeti o foaie de hartie cu numele dumneavoastra, asa cum a fost trecut in comanda, precum si numarul de telefon folosit la acea comanda. Avem situatii in care unele colete ajung fara eticheta, iar in aceste cazuri nu putem identifica clientul care a trimis coletul.
De retinut: Dupa ce plasati o comanda pe site, NU se face automat si cont de client, decat daca imediat dupa finalizarea comenzii, completati (tot in aceeasi pagina) o parola, pe care ulterior o veti putea folosi pentru a avea acces in contul dvs. de client. Acest lucru va fi posibil, doar daca anterior ati introdus si o adresa de email valida.
Insa, daca ati uitat parola, se poate usor reseta si alege una noua. Accesati pagina Resetare parola completati adresa de email folosita in momentul plasarii comenzii si veti primi imediat pe adresa respectiva un link de confirmare si resetare/alegere o noua parola.
Conditii ca returul sa fie acceptat :
- - Daca au trecut mai putin de 14 zile calendaristice de la livrarea comenzii;
- - Produsul nu a fost purtat/deteriorat sau modificat in niciun fel;
- - Daca ati generat o cerere de retur prin completarea formularului de retur din pagina Generare retur, in mai putin de 14 zile calendaristice de la livrarea comenzii sau sa ne informati prin e-mail pe office@zeforia.ro de intentia de a face retur
- - PFA-urile si persoanele juridice nu beneficiaza de dreptul de retur în 14 zile calendaristice, cum este specificat si in Ordonanta 34/2014.
- - Zgomotul produs de incaltaminte prin contact cu solul, nu face obiectul returnarii sau garantiei acelui produs;
- - Mirosul produs de incaltaminte, nu face obiectul returnarii sau garantiei acelui produs si este datorat procesului de fabricare a produsului respectiv.
- - Vor fi refuzate coletele trimise de dumneavoastra retur, daca acestea nu sunt ambalate corespunzator (intr-un mod care sa nu afecteze integritatea produsului) Impachetati coletul intr-un ambalaj rezistent, apoi sigilat (lipit cu scoci) astfel incat sa nu poata fi deteriorat in timpul transportului catre noi. In cazul returnarii mai multor produse/cutii de incaltaminte, va recomandam sa folositi o banda adeziva cu ajutorul careia produsele sa fie bine fixate unul de altul, pentru a nu exista riscul separarii cutiilor in timpul transportului
- - NU acceptam coletele trimise cu ramburs, aceste colete vor fi refuzate
- - Un formular de retur este aferent unei comenzi. Daca vrei sa returnezi produse din comenzi diferite, va trebui sa realizezi cate o cerere de retur pentru fiecare comanda plasata.
- - Restituirea banilor se face doar prin virament intr-un cont bancar (cel completat anterior la sectiunea "Optiuni retur"), in termen de maxim 3-5 zile de la receptia returului. Daca nu aveti cont bancar pe numele dumneavoastra, atunci puteti apela la o ruda sau o cunostinta de incredere si sa treceti datele persoanei respective.
- - Va recomandam sa verificati cu mare atentie datele completate (contul iban etc) pentru ca noi vom transfera banii in acel cont mentionat in casuta respectiva.
- - Intrucat banii incasati de la clienti sunt virati de firma de curierat intr-un cont bancar, singura modalitate prin care noi va putem returna acesti bani este tot intr-un cont bancar. Magazinul online Zeforia.ro nu lucreaza cu bani cash, ci doar cu incaltaminte. Din acest motiv orice restituire a banilor se poate face doar intr-un cont bancar.
BELMOD SRL, J17/384/2015, CUI: RO34282038